KURUMSAL
MARKETLER
ÜRÜNLER
BASIN ODASI
İNSAN KAYNAKLARI
İLETİŞİM
English
Organizasyonlar ve Fuarlar
Fayda A.Ş. Basın Lansmanı / 25 Mart 2009 Sheraton Ataköy Balo Salonu
Yerel Zincirler Buluşuyor (Kurumsal Sponsor) / 21 Mayıs 2009 Cevahir Kongre Merkezi
Satınalma'da Fayda'lı Olmak / 1 Ağustos 2009 WOW Hotel ve Kongre Merkezi
Marketingist / 25-28 Haziran 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi
2009 Perakende Günleri / 21-22 Ekim 2009 Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı
Güvenilir Gıda Zirvesi / 23 Kasım 2009 Rixos Grand Ankara Oteli
Yerel Zincirler Buluşuyor 2010 / 29-30 Nisan 2010 Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı
Basın Bültenleri
Yerel Zincirler Buluşuyor 2010’un gözdesi Fayda
Perakendenin En Başarılı Fikirleri 2010 Girişimci Ödülü
Saff Ekonomik Boy Sıvı Sabun
Fayda'lı ve Neffis Süt
2009 Yılı Girişimci Şirket Ödülü
E-Bülten Üyeliği
E-Bülten
Haberler
Sarıyer Market 11'nci Mağazasını Cumartesi Açıyor
Groseri'den Anneler Günü Ziyaretleri
Grup Hatipoğlu Yeni Genel Merkezi'nde
Van PERDER Kuruldu
Bursa Çekmeye Değer...
YZB Kurumsal Sponsoru Fayda, standı ve ikramlarıyla ilgi topladı.
YZB 2012 programı belli oldu
Özhan'dan Sanata Destek
Sektör Temsilcileri Güvenilir Gıdayı Başkent'te Masaya Yatırdı
Sarıyer Market'ten Eğitime Destek
Üçler'den TOÇEV'e Destek
Onur 52'nci Mağazasını Açıyor
Mopaş'ın Yeni Mağazası Tuzla'da
Başgimpa Bolu'da 3'ncü Mağazasını Açtı
Bingo Ar - Ge Merkezi Açıldı
TPF'nin Gaziantep Buluşması
Sarıyer Market 11'nci Mağazasını Açıyor
Groseri'den 17'nci Mutfak Sohbetleri Organizasyonu
İstanbul PERDER'de Geleneksel Buluşma
Ankara PERDER Swot Analizinde
Fayda A.Ş. Yerel Zincirler Buluşuyor'da
Özhan Yaşlıları Unutmadı
Uyum'un 49'uncu Mağazası Açıldı
Altunbilekler 61'inci Mağazasını Açtı
51'nci Onur Şişli'de Açıldı
TPF Üyeleri Somçelik Fabrikası'nı Ziyaret Etti
YZB 2012 Kayseri'deki Üyelere Tanıtıldı
Ankara PERDER'de 2012 Eğitimleri Başladı
Kayseri PERDER'de Eğitim
YZB 2012 Bursa'daki Üyelere Tanıtıldı
Uyum 48'inci Mağazasını Açacak
Çukurova PERDER'e Yeni Üye
YZB 2012’de Geri Sayım Başladı
Türkiye, ‘kadın yönetici ligi’nde ilk 8’e girdi
8 Mart Dünya Kadınlar Günü Kutlu Olsun!
Ankara Perder'de Genel Kurul Gerçekleşti
FAYDA BANVIT KIRMIZI VE SARAY ET ILE ANLASTI
İpek Yolu PERDER Kuruldu
Uyum'dan Anadolu Yakası'na Lojistik Yatırımı
TPF'nin ‘Eğitim 1 Projesi’ Devam Ediyor
Fayda ile ödemesi de kolay!
Fayda A.Ş.’ye Satış Müdürü
Ali Gümüşçekicci Perakende TV'de görüşlerini açıkladı.
Onur, 50'nci Mağazasını Açtı
İstanbul PERDER’de Eğitim Şöleni
İzmir Vergide Ankara'yı Geçti
PNR Cosmetics 2012'ye Hızlı Başladı
Onur 50'nci Mağazasını Açıyor
TPF'nin Eğitim Atağı Devam Ediyor
Fayda'dan Şeker Gibi Fırsat!
Fayda A.Ş.’ye Yeni Satın Alma Müdürü
Biçen'den Satınalma
Biçen'de Kemal Tanıl Dönemi
Ege PERDER Genel Kurulu Gerçekleştirildi
"Ortak Bir Fayda Yaratalım"
Gıda perakendecileri feminen marka grubunda!
Avrupa’da güven, ölçümlenen 27 ülkenin 24’ünde düştü
Groseri'de Sevgililer Günü
Makro Ailesi Motivasyon Geceleri'nde Buluştu
Orta Sınıfın Satın Alma Gücü Artacak
Tüm Fayda Ürünleri'nde Bank Asya Kredi Kartı ile Vade Farksız Alışveriş!
TPF'den Eğitim Atağı
Güvenilir Gıdaya Sivil Toplumdan Yakın Takip
Akyüz Çalışanlarına Moral Yemeği
Karadeniz PERDER'de Yeni Yönetim
Groseri'nin İşkur Kursiyerleri Sahada
Çağdaş 67'nci Şubesini Açtı
Fayda, 2012’ye yeni genel müdürü ile başlıyor.
Gıda Güvenilirliği Anlatıldı
Bakan Eker 2012 Hedeflerini Anlattı
Sammar'dan Görkemli Açılış
Akgüller, Metek Şubesini Yeniledi
Başgimpa 40 Oldu
Sammar Açılıyor!
Groseri'de Kurtuluş Günü Coşkusu
Perakendeci 2012’den Umutlu
Yereller ulusal zincirleri kırıyor
Bursa PERDER'e Üç Yeni Üye
Mopaş Yöneticileri Hedefleri Konuştu
Köşe Yazıları
Tarım fiyatları artmadı enflasyon durakladı
Karadeniz insanının mücadeleciliği SAMMAR’ı doğurdu
TPF Eğitim Mutfağına Kısa Bir Yolculuk
Perakendecilik Bir Meslektir!!!
Etkin işyeri için insan faktörü
Alternatif kanallar ve dijital pazarlama
Değerine sahip çık, yoksa pişman olursun!
Ciro mu yoksa kârlılık mı?
Perakendede gençlerin iktidarı başlıyor
Değer Ekonomisine Geçiş
Takvim
Postit
DÖVİZ KURLARI
Döviz bilgileri güncellenmektedir.
TAKVİM
Ocak
22
2021
BASIN ODASI > HABERLER
PNR Cosmetics 2012'ye Hızlı Başladı
Şubat ayı itibarı ile Türkiye genelinde 1128 müşteri ve 4187 satış noktasında Punto markası müşterilerin beğenisine sunuluyor. Devam eden satış anlaşmaları sonuçlandığında 5500 noktada Punto Aksesuar, Punto Express, Punto Pamuk, Punto Islak havlu ürünlerini bulmak mümkün olacak.
Özellikle şehirlerinin en dinamik market ve parfümeri zincirleri ile anlaşmalar yapan PNR, ürünlerin geniş bir kitleye ulaşımı bu şeklide daha kolay sağlayacak. Bu güne kadar satışlarının %65'ini parfümerilere yapan PNR, 2012 yılı satışlarının %75’lik kısmını market kanalına yapmayı hedefliyor.
2012'de yurtiçinde bayii sayısı 12’den 17'ye çıkarken yurtdışı bayiliklerde oluşmaya devam edecek. 81 ilin tamamına ulaşan Punto ürünleri 2012 sonuna kadar farklı tiplerde ürünler üretmeye de devam edecek. Sürpriz ürünler ile müşterilerine de ekstra cirolar kazandıracak.
Özellikle 2011 sonunda çıkarılan ve büyük ilgi gören 50 ml-100 ml ürünlerden oluşan Punto Express markasının 2012 yazında satış patlaması yapacağı öngörülüyor. Bu gruptaki ürün gelişimi de devam ediyor.
PNR, tüketicinin kişisel bakım ürünlerini korkmadan almasını ve rafa gelen müşterinin Punto markası ile tüm ihtiyaçlarını karşılamasını amaçlıyor. Ürün maliyetleri gereksiz artıran sebeplerden uzak duruyor. İyi kalite ve farklılaştırılmış ürünler, kendini ispatlamış üreticiler, ulaşılabilir raf fiyatları ve perakendeciye rakip ürünlere göre hatırı sayılır bir kar marjı ile sattırmak diğer amaçları.
İşin özünde PNR Cosmetics PUNTO markası ile perakendecinin rafında, kişisel bakım ürünleri kategorisinin Private Label markası boşluğunu doldurmak istiyor. Bunu yapar iken toplam fayda olarak PL kadar da fayda sağlamak istiyor. Perakendecinin PL'a olan ihtiyacını kapatmak istiyor.
PNR kurduğu merkezi yapı ve sıra dışı pazarlama politikaları sayesinde bu güne kadar bir üretim ve dağıtım firmasının üzerine alabileceği en büyük yükü de üstleniyor. Müşterisine sadece arkasına yaslanıp satışı izlemek kalıyor.
a- Siparişçi merch elemanları el terminali marifeti ile raflardaki stokları sayıyor, otomatik sipariş oluşturuyor, kayıp çalıntıyı ölçüyor, iadeleri hazırlıyor, mağazadan çıkmadan on-line siparişi merkeze mail atıyor ve bu sayede raf stoku ile yok satmadan müşterinin çalışmasını sağlıyor.
b- Merkezdeki müşteri temsilcileri sayesinde sipariş olgunlaştırılıp nokta bazlı sevkiyatı sağlanıyor. Stantları dahi dizilmiş halde özel kolilerde sevkiyat yapılıyor.
c- Her ay bir kez bölge satış temsilcimiz ve satın alımcı tarafından yapılan aktivite planlamasına göre aktivite merch personeli rutu hazırlanıyor, noktalarda anlaşmalardan doğan teşhirler yapılıyor, insert ürünleri sergileniyor ve satış takip ediliyor.
d- Ay sonu satış raporu ile reel gerçekleşme oranları, aktivite başarıları, karlılık ve stok durumları analiz ediliyor ve müşteri ile paylaşılıyor.
PNR, farklı bakış açısını ürünlerine, satış stratejilerine ve hizmetlerine yansıtmaya devam edecek. Müşterilerine daha fazla kazandırmak en büyük prensibi olacak.
22.02.2012